Kadra
mgr Marta Adamczewska
W Przedszkolu pełni nadzór pedagogiczny jako dyrektor, pedagog, nauczyciel, psycholog i socjoterapeuta. Prowadzi zajęcia korekcyjno- kompensacyjne, terapię ręki, terapię pedagogiczną , WWRD (wczesne wspomaganie rozwoju dziecka). Ukończyła studia pedagogiczne z zakresu Edukacji Elementarnej i Terapii Pedagogicznej, Poradnictwa i Pomocy Psychopedagogicznej, Zarządzania Oświatą, Diagnozy, terapii i edukacji osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz Psychologii Klinicznej. Uczestniczyła w kursach, zdobywając kwalifikacje i dodatkowe umiejętności: „Socjoterapeutyczne formy pomocy dzieciom”, „Metoda Dobrego Startu jako system ćwiczeń wspomagających rozwój psychomotoryczny dzieci w wieku przedszkolnym”, „Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka”, „Terapia ręki i wspieranie rozwoju motorycznego dziecka I i II stopień”, „Integracja sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”, „Edukacja i rewalidacja uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera”. Ponadto ukończyła szereg szkoleń i warsztatów metodycznych, które wzbogacają warsztat pracy. Prywatnie jest szczęśliwą żoną i mamą dwójki dzieci z którymi uwielbia spędzać czas. Czas wolny najchętniej spędza w kinie lub podróżując.
mgr Anna O.
Z wykształcenia pedagog specjalny, pedagog, terapeuta. Ukończyła jednolite studia magisterskie z pedagogiki specjalnej, studia licencjackie z pedagogiki ogólnej, ze specjalnością edukacja elementarna i terapia pedagogiczna na Uniwersytecie Adama Mickiewicz w Poznaniu. Także absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie. Posiada wiele certyfikatów z kursów i szkoleń doskonalących. Ukończyła dwustopniowy kurs terapii ręki oraz trenera grafomotoryki dzieci w wieku 3-9. Aktualnie studiuje na kierunku diagnoza, terapia i edukacja dziecka ze spektrum autyzmu. Nauczyciel wychowania przedszkolnego, ciągle podnosi kwalifikacje i doskonali swój warsztat pracy. W przedszkolu pełni funckję wychowawcy w grupie zielonej. Prowadzi zajęcia z terapii pedagogicznej, terapii ręki i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Prywatnie szczęśliwa żona i mama wspaniałej córki. Kocha czytać, tworzyć, działać.
mgr Zuzanna W.
Absolwentka pedagogiki specjalnej i psychologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła kurs alternatywnej komunikacji pecs oraz mówik. . Nauczycielka/ terapeutka, w placówce jest wychowawcą w grupie niebieskiej, prowadzi terapię pedagogiczną, wczesne wspomaganie rozowoju dziecka, terapię indywidualną pecs i mówik.
mgr Wiktoria Sz.
Absolwentka psychologii na Wyższej Szkole Bezpieczeństwa w Poznaniu. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego oraz Diagnozy, Terapii i Edukacji dziecka ze Spektrum Autyzmu oraz dwustopniowy kurs terapeuty ręki. Certyfikowany trener TUS. W placówce prowadzi zajęcia z TUS, obserwuje, wspiera rozwój i prowadzi terapię pedagogiczną oraz terapię ręki. Drugi wychowawca w grupie niebieskiej.
mgr Magdalena M.
Magister Pedagogiki ukończonej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu spektrum autyzmu. Nauczycielka z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi z niepełnosparwnościami, przez kilka lat prowadziła zajęcia teatralne i muzyczne w Stowarzyszeniu Przyjaciół Dzieci Specjalnej Troski w Swarzędzu. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu uzyskała pracując i szkoląc się w Anglii. Ukończyła kurs terapii ręki oraz alternatywnych metod komunikacji. W placówce wychowawca grupy żółtej, prowadzi zajęcia umyzykalniające, terapię pedagogiczną, terapię ręki oraz sensoplastykę. Jej pasją jest muzyka, w szczególności gra na gitarze. Mama czwórki skarbów, w tym trojaczków
Marika P.
Studentka Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu z zastosowaniem komunikacji alternatywnej PECS. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej oraz PECS I stopień oraz jest certyfikowanym treneren TUS. W placówce pracuje jako wychowawca w grupie różowej. Prowadzi terapię PECS, terapię indywidualną, terapie ręki i stopy oraz TUS. Uwielbia pracę z dziećmi. Każde osiągnięcie dziecka, z którym pracuje jest dla niej powodem do dumy i motywacją do dalszych starań.
mgr Kornelia K.
Z wykształcenia nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologii. Posiada dyplomy z wielu kursów i warsztatów doskonalących. W placówce pełni funkcję psychologa/ terapeuty; diagnozuje, wspiera rozwój i prowadzi terapie psychologiczną. Prowadzi zajęcia i diagnozuje zaburzenia związane z integracją sensoryczną, wzbogaca pracę w punkcie przedszkolnym arteterapią.
mgr Magdalena O.
W placówce pracuje jako neurologopeda. Prowadzi zajęcia logopedyczne. Ukończyła Podyplomowe Studium Pedagogiki Specjalnej z Logopedii na Wydziale Studiów Edukacyjnych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, podyplomowe studia z Neurologopedii na Wyższej Szkole Uni-Terra w Poznaniu. Posiada również zaświadczenia i certyfikaty ukończenia różnych kursów, między innymi elektrostymulację oraz pecs- alternatywną komunikację i mówik. Jako logopeda/neurologopeda pracuje w różnych placówkach. Prywatnie szczęśliwa żona i matka, która uwielbia spędzać czas z rodziną z dala od zgiełku miasta. W czasie wolnym lubi czytać książki, słuchać muzyki oraz chodzić na długie spacery.
mgr Zuzanna S.
Jest absolwentką kierunku Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Swoją pracę z dziećmi zaczęła w wieku 18 lat gdy założyła Fundację „ Mały Piesek Zuzi” w której pracowała jako dogoterapeuta oraz fizjoterapeuta . Zajmuje się stymulacją do prawidłowego rozwoju niemowląt i rehabilitacją dzieci opartą o współczesne metody neurofizjologiczne. Uczestniczyła w wielu kursach które pozwoliły poszerzyć jej kwalifikacje w osteopatycznych aspektach wspierania rozwoju dzieci. Ukończyła kursy: „ Osteopatyczne zabiegi lecznicze w pediatrii”, „ Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja dzieci”, „Terapia manualna w koncepcji osteopatycznej. Diagnostyka różnicowanie i leczenie”, „ Kurs praktycznej nauki masażu Shantala” oraz wiele innych metod wspomagających terapie. W życiu prywatnym jest mamą pełnej energii dwulatki która zapełnia swoim pozytywnym szaleństwem cały wolny czas.
mgr Agnieszka R.
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki i Administracji w Poznaniu. Ukończyła studia na Wydziale Nauk Społecznych na kierunkach: pedagogika, pedagogika hospicyjna oraz pedagogika społeczna oraz studia podyplomowe z zakresu: pedagogiki specjalnej i terapeuta uzależnień. Uczestniczka wielu kursów i szkoleń w zakresie wsparcia dzieci i rodziny, w szczególności w obszarze dysfunkcji i zaburzeń dziecka. Aktualnie pracuje z dziećmi innowacyjną autorską metodą 2:1 (dwóch terapeutów – jedno dziecko), która umożliwia objęcie kompleksową opieką terapeutyczną podopiecznego. Podczas zajęć z dziećmi realizowana jest metoda programowania w ruchu oraz terapia z elementami integracji sensorycznej. Posiada doświadczenie w zakresie kompleksowej opieki nad rodziną, pracuje z osobami dotkniętymi problemem trudnego macierzyństwa, niepełnosprawnością w rodzinie oraz przewlekłą chorobą jednego z jej członków. W pracy kieruje się sercem i empatią, do każdego podchodzi indywidualnie, tak aby pomoc i wsparcie było jak najlepiej dopasowane do potrzeb.
mgr Mateusz G.
Absolwent fizjoterapii na Wyższej Szkole Edukacji i Terapii w Poznaniu. W placówce prowadzi rehabilitacje. Zajmuje się również fizjoterapią neurologiczną oraz sportową.
mgr Lidia B.
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Studia ukończyła z tytułem magistra zdrowia publicznego – specjalność fizjoterapia. Ukończyła studia pedagogiczne z zakresu przygotowania pedagogicznego, aktualnie studiuje na kierunku: pedagogika lecznicza. Na początku pracowała zawodowo tylko z dorosłymi, jednak od 8 lat pracuje również z dziećmi oraz młodzieżą. Aktualnie pracuje z dziećmi innowacyjną, autorską metodą 2:1 (dwóch terapeutów – jedno dziecko), która umożliwia objęcie kompleksową opieką terapeutyczną podopiecznego. Podczas zajęć z dziećmi realizowana jest teżmetoda programowania w ruchu. Pracuje również z dorosłymi, skupiając się na terapii kobiet z chorobami nowotworowymi. Praca daje jej satysfakcję i spełnienie. Każdy pacjent traktowany jest indywidualnie i z sercem. Jej życiową misją jest pomaganie, dlatego założyła i prowadzi Fundację Pomocna Mama.
Magdalena L.
W placówce zatrudniona jest jako asystent nauczyciela w grupie zielonej. Posiada dyplom ukończenia kursu „Asystent nauczyciela w przedszkolu”. Jej powołaniem jest praca z dziećmi. Już jako nastolatka pomagała w opiece nad pociechami bliskich czy znajomych, co sprawiało jej wielką radość. Pracowała 2 lata w Klubie Malucha, to był najpiękniejszy okres w jej życiu. Codziennie szła do pracy z uśmiechem, gdyż praca z maluchami była wyjątkowa. Jest mamą dwóch fantastycznych córeczek. Dla niej rodzina jest najważniejsza. Ceni sobie każda chwilę spędzona wspólnie z bliskimi. Praca z dziećmi daje jej bardzo dużo radości. Uwielbia dawać im poczucie bezpieczeństwa i spokoju. Każde miłe słowo i przytulenie od pociechy jest dla niej bezcenne.
Milena P.
W przedszkolu pracuje jako asystent nauczyciela w grupie różowej. Ukończyła kurs „Asystent nauczyciela w przedszkolu z podstawami wczesnego wspomagania rozwoju”. Pracowała w oddziale przedszkolnym i wie, że codzienna praca z dziećmi daje jej bardzo dużo radości. Każdy dzień jest dla niej nowym wyzwaniem, bardzo lubi uszczęśliwiać innych, a swoim ciągłym uśmiechem zaraża innych dobrym nastrojem. Prywatnie jest mamą 2 córek. Uwielbia podróże i czytanie książek.
Kinga M.
Wioletta J.
Asystent w grupie niebieskiej. Ukończyła kursy z zakresu „Wybrane koncepcje rozwoju człowieka”, „Rozwój w okresie średniego dzieciństwa”, „Zadania i kompetencje asystenta nauczyciela w przedszkolu”, ” Cele opiekuńczo- wychowawcze przedszkola”, „Metody pracy z dzieckiem młoszym”, „Pierwsza pomoc przedmedyczna”. Jest osobą wykazującą się dużą empatią i cierpliwością, a ciepło i miłość to ważne dla niej wartości, które pomagają zbudować rodzinną atmosferę w naszej placówce.